Mirza Ghalib’s shayari make the entire world seem like a body, whose souls resides in the Indian subcontinent, where once Mirza Ghalib lived. The level of irreverence, love and wisdom in his poetries is timeless. It connects with every age group and every situation.
In fact, various people have interpreted his world in various forms. But they all agree with a common fact that Mirza Ghalib’s genius is beyond measure. Every single line resonates with the thoughts in the mind and silently heals the heart.
Need we say more about the most influential Urdu poet of Mughal Era, who started writing just at the age of 11? Not anymore, for his shayari is immortalized.
Here are 20 shers from the treasure chest of Naam-ul-Daula, brought to you in Hindi, to cherish:
1. Udne De In Parindo Ko Azaad Fiza Mein Ghalib,
Jo Tere Apne Honge, Wo Laut Aayenge Kisi Roz.
2. Sajde Mein Nhi Gaye,
Toh Shikwa Bhi Nhi Kiya.
3. Manzil Milegi Bhatak Kar Hi Sahi,
Gumrah To Woh Hai Jo Ghar Se Nikle Ji Nahi.
4. Jab Ki Tujh Bin Nahi Koi Maujood,
Phir Ye Humgama Ae Khuda Kya Hai.
5. Aah Ko Chahiye Ek Umr Asar Hone Tak,
Shamma Hat Rang Mein Jaldi Hai Sahar Hone Tak.
6. Ug Raha Hai Dar-o-Deewar Se Sabza Ghalib,
Hum Bayaban Mein Hai Aur Ghar Main Bahar Aayi Hai.
7. Kaun Poochta Hai Pinjare Mein Band Parindo Ko Ghalib,
Yaad Wo Aayenge Hai Jo Udd Hate Hai.
8. Log Badalte Nahi Ghalib,
Benaqab Hoti H.
9. Haathon Ki Lakeero Pe Mat Ja Ghalib,
Naseeb Unke Bhi Hote Hai Jinke Hath Nhi Hote.
10. Huyi Muddat Ke Ghalib Mar Gaya Par Yaad Aata Hai,
Woh Har Ek Baat Pe Kehna Ki Yun Hota Toh Kya Hota.
11. Kuch Is Tarah Maine Zindagi Ko Aasan Kar Liya,
Kuch Se Maafi Maang Li Kuch Ko Maaf Kr Diya.
12. Hum Toh Fanaah Ho Gaye Uski Aankhen Dekh Kar,
Naa Jane Wo Aaina Kaise Dekhte Honge.
13. Mohabbat Mein Nahi Farq Jeene Aur Marne Ka,
Usi Ko Dekh Kar Jeete Hain Jis Kaafir Pe Dum Nikle.
14. Har Baat Pe Kehte Ho Tum Ki Tu Kya Hai,
Tum Hi Kaho Ke Ye Andaaz E Guftgu Kya Hai.
15. Kitna Khauff Hota Hai Raat Ke Andhere Mein,
Poonch Un Parindo Se Jinke Ghar Nahi Hote.
16. Humne Mohabbat Ke Nashe Mein Aakar Use Khuda Bna Diya,
Hosh To Tab Aaya Jab Usne Kaha Khuda Kisi Ek Ka Nahi Hota.
17. Meherbaan Hokar Bula Lo Mujhe Chahe Jis Waqt,
Mai Gaya Waqt Nahi Hoon Ki Phir Aa Bhi Na Sakun.
18. Umr Bhar Ghalib Yahi Khata Karta Raha,
Dhool Chehre Pr Thi Aur Aaina Saaf Karta Rha
19. Masroof Rehne Ke Andaaz Tumhe Andha Na Karde Ghalib,
Rishtey Fursat Ke Nahi, Tawajjoh Ke Mohtaj Hote Hai.
20. Zindagi Guzarne Ke Do Hi Tareeke Hai Ghalib,
Ek Tujhe Nahi Aata, Ek Mujhe Nahi Aata.